~Titti~ Underbara höst!! (del 2)

1kommentarer

Ja i gårdagens inlägg diskuterade jag ju hur det skulle kunna låta om man pratade negativt om alla årstider (och inte bara om hösten vilket verkar vara mer regel än undantag)...

Det jag menar är att det finns ju både bra och dåliga aspekter med alla årstiderna. Personligen har jag svårast att förhålla mig positiv till vintern. Ja det är vackert en dag när solen skiner från klarblå himmel, minus 5 grader och snön glittrar. Men kylan, ack denna kyla... :(
Men jag lovar jag försöker tänka positivt!


Men NU är det höst och vackra höstbilder (som jag hittat på google) värmer ända in i själen!

         

         



:)

~Titti

1 kommentarer

anne-lie lindgren

18 Oct 2011 17:56

Jag gillar alla årstider! Men självklart är det bäst när det är högtryck;-))

Kommentera

Publiceras ej