~Titti~ Missad bokrelease...

0kommentarer

Igår hade Kristina Appelqvist bokrelease på sin tredje deckare "Liv i överflöd", vi har ju varit på de två tidgare bokreleaserna för böckerna:

Den svarta löparen          Den som törstar

Tyvärr kunde vi inte vara med igår, vid relasen för nya boken:



Leif var på personaleventet och jag kunde ju inte gärna lämna valpis hemma ensam en kväll mitt i veckan. På så vis har det blivit ganska stor skillnad sen vi skaffade lille (som i och för sig inte är så liten längre...) Zorro, nu blir det många omprioiriteringar och har jag varit iväg en hel dag så lär jag vara hemma med honom på kvällen eller ta med han såklart!

Men det är inga uppoffringar, det är mysigt att få vara med honom,
ett riktigt energiknippe som ger mig energi i massor :)

~Titti

Kommentera

Publiceras ej