~Titti~ Rackarhund!!

0kommentarer

Ja vår lille valpis därhemma fortsätter att äta upp saker i hemmet,
något som jag ju berättat om en gång tidigare...

Hans senaste "tilltag" är att äta upp husses skärp, keps och skohorn
- lite hårdsmält kost kanske? :question:

I helgen som gick vann jag en lottovinst som bestod att ett stort blockjus (med rosdoft) och olika sorters teer i lösvikt, på en guldbricka (av papper) vackert inslagen i celofan och presentpapper. I lördags när jag kom hem efter en snabbrunda på stan möttes jag av en syn med te överallt endast små små pappersbitar kvar av guldbrickan och blockljuset hade knaprat i sig sånär som på en lite stump. Allvarligt hur gått kan det vara att käka stearin?!! Det enda han hade "vett" att lämna kvar var celofanet och presentsnöret...

Vi har allt en nyfiken och glupsk valp kan jag lova! Kan tillägga att det som kom ut i andra änden efter hans stearinkost inte längre doftade rosor... ;)

Zorro älskar sina äpplen!!

Det är tur att han äter minst ett äpple om dagen - för den lille magen....
~Titti

Kommentera

Publiceras ej