~Titti~ Möhippa i Piteå

2kommentarer

Här kommer några få utvalda bilder från möhippan i Piteå i helgen...

Jag åkte nattåget tur och retur - det tog 32 timmar..
Min plan var att jag skulle roa mig med att ta med datorn, surfa runt lite och framför allt jobba med mina bilder (som är väldigt tidskrävande). vad händer? Jo väl på perrongen inser jag att jag har glömt att ta med mig min dator. Suck! :(

Men jag kom fram i alla fall och som tur är så kan jag ju kolla nätet via telefonen!

Väl framme mötte jag upp hela gänget på ca 20 tjejer inne i Luleå. De andra hade överraskat blivande bruden tidigare på morgonen och Jennie hade även hunnit flyga flygplan! Så när jag kom var det tid för lunch (då var jag jättehungrig som bara hade ätit macka och frukt på tåget plus x antal koppar kaffe...). Under lunchen fick Jennie öppna en massa paket, i varje paket fanns en sak som representerade en av oss tjejer och Jennie skulle gissa vem det var...


(lite får man bjuda på sig själv... ;) )

Därefter gick vi allihopa till ett gym för att dansa poledance - den blivande bruden fick stå på podiet och dansa för oss alla, och det gjorde hon riktigt bra!!

Poledance

 

Sen bar det vidare av till en av tjejerna för lite fix och trix och sedan bjöds vi på gott thaikäk

Thaikäk coming up!         

 

Thaikäk comining up!

Under maten fick Jennie berätta hur hon och hennes tilltänkta möttes för första gången och deras resa tillsammans fram till idag. Hon fick också en hel del uppdrag som hon skulle utföra och även en del som hon fick dela ut till oss andra. Hon utförde dem alla med bravur!

En av uppdragen var att dansa till Beyonce´s "All the single ladies":



Hon fick reda på att om hon visar upp dansen för oss tjejer och gör det riktigt bra så skulle hon vinna "ett riktigt bra pris"...

All the single ladies!!

Och hon gjorde det bra... och priset blev: att dansa på scenen på hetaste utestället i Piteå!!

All the single ladies!!

Snacka om att bjuda på sig själv, och att göra det såå bra också
- Du är bäst Jennie!!


/Kram från blivande bröllopsgästen ~Titti

2 kommentarer

Anonym

24 May 2011 12:59

ÄÄÄÄÄÄÄÄLSAKAR DEN LÅTEN!!!!!!!!

Jennie

24 May 2011 17:55

Så kul att se! Tack för en oförglömlig dag och kväll! Kram

Kommentera

Publiceras ej