~Titti~ Redigerar Mexicobilder

0kommentarer

Just nu sitter jag och redigerar bilderna från vår bröllopsresa.
Det är oftast jag som står bakom kameran, så Leif har inte sådär jättestor koll...
Vilket han också visade när han fick frågan om vi tagit många kort.
- Nej vi tog faktiskt inte så många. svarade han

Okej "många" är ju en tolkningsfråga men jag tycker iaf inte att 650 bilder räknas till få... ;)
(det gjorde inte han heller när han väl hemma fick se alla!


Så jag har en del att gå igenom som ni förstår och jag har ju bara haft min
lagade dator i mindre än en vecka.

Hursomhelst, jag ska försöka börja lägga upp lite bilder i olika inlägg


Ja kan säga som så att vi hade en intensiv tid innan vi åkte på vår resa,
så packade det gjorde vi in i det sista
(but what else is new..? ;) )

Vi hann sova hela 45 minuter innan vi steg upp för att påbörja vår resa
vi åkte mitt i natten

Avresa mitt i natten

Vi var framme på flygplatsen tidigt på morgonen - dimmigt och lite kyligt



Förväntansfulla!

Tänk om vi visste redan då vad härligt vi skulle få :)

~Titti

Kommentera

Publiceras ej