~Titti~ Gillar inte alla djur i Mexico...

2kommentarer

Något jag inte var beredd på var hur många djur vi skulle komma nära i Mexico...,

Don´t feed the animals!

Alla djur var inte otäcka som den här fågeln, som jag tyckte var fin och hade en väldigt vacker färg så den tog jag många kort på... Fast sen blev jag varse om att den är en av de vanligaste fåglarna där, så den var kanske inte så exotisk... Man kan nog jämföra det med om en turist kom till Sverige och fotade vår skata ungefär haha! ;)

En mexikansk skata?

Sen var det några roliga små figurer som dök upp senare på kvällen...



De letade mat i soptunnor...

                        

... och sprang runt med sina långa svansar högt upp i luften! :)



Sen var det då alla dessa ödlor...

3 ödlor = 3 ödlor för mycket!

... eller rättare sagt Leguaner

Leguan

- De gillade jag inte! :(

~Titti

2 kommentarer

Helena Stoltz

30 May 2011 06:45

Men jag hade gillat de små ödlorna.......;)

~Titti~

30 May 2011 23:03

Ja just det ja! Jag hade glömt att du var ett fan... Du skulle haft ett eldorado!! ;)

Kram på Dig!

Kommentera

Publiceras ej