~Titti~ Ett snöoväder till - snälla!!

3kommentarer

Jag läääängtar till våren!

Jag byter gärna dagens väder...

 

... mot gårdagens!

 




Men idag fick jag hör att från dess att man första gången känner att det är "vår i luften" så ska det komma sju bakslag innan dess att våren verkligen är här (tror det kommer ifrån bondepraktikan) - samma person sa också att det hittills iår har varit sex bakslag...

Så egentligen kanske jag ska säga att jag längtar efter ytterligare ETT snöoväder till!! ;)

För sen kommer våren? TJOHOO!!

~Titti

3 kommentarer

anne-lie

18 Mar 2011 17:11

har hört ryktas om 10 grader plus nästa vecka!

Barbro

20 Mar 2011 16:43

Det finns någon som säger det skall snöa

på lärkan 3 gånger 1 gång kvar sedan vår.

~Titti

20 Mar 2011 21:46

Hur många gånger har det snöat på lärkan nu då tro? 10 grader plus låter ju härligt!! :)

Kommentera

Publiceras ej