~Titti~ Dessa datorer...

0kommentarer

God morgon!

Ja tekniken är väl underbar? Det vill säga den är underbar när den fungerar!

Nu har min dator slutat att fungera, så jag har inte kunnat göra de blogginlägg jag tänkt mig. Men jag ska försöka fixa till det inom kort!

Men visst är det konstigt det här när datorer helt plötsligt bara slutar att fungera? Alldeles nyss tänkte jag tankarna (det var kanske det jag inte skulle gjort?) att nu är min dator ungefär 5 år, så länge brukar den fungera, undrar om den snart går sönder...? Och ja, då gjorde den det! Bara slutade att fungera, inga tecken på "sjukdom" innan - inga symtom alls - den bara tvärdog! :(

Som tur är (?) har jag haft två datorer tidigare som kraschat och jag har förlorat i stort sett allt på hårddisken, så jag har ju lärt mig av mina misstag och jag tror att jag har sparat ned det mesta? Såhär i efterhand verkar det faktiskt som om jag hade det lite på känn? Dels att jag tänkte just på hur länge till den skulle funka och dels för att jag häromdagen fick för mig att jag var tvugen att spara ned de sista bilderna som jag laddade upp på datorn innan jag stängde av den. Efter att jag stängde av datorn den dagen så fungerade den inte mer... Lite konstigt faktiskt?

Jaja jag får väl ta den till farbror/tant datadoktor och se om den är värd att återuppleva eller inte...

Men som sagt: det blir ju svårare att fixa blogginlägg :(

Önskar Dig en bra måndag med tekniken på din sida!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej