-Leif- Laddar upp inför politikerveckan

1kommentarer

Idag har jag försökt att vara hemma och få gjort det som ska göras innan vi fredag eftermiddag startar färden mot Visby och Almedalsveckan. Mellan dagens många telefonsamtal som spänt över det mesta inom kommunpolitiken så har vi både fått staket målat, huset nästan färdigstädat, blommor planterade, potatisen kupad i trädgårdslandet och gräsmattan klippt. Det är i och för sig inte hela sanningen bara de ca 5000 kvadratmetrarna närmast huset är gjort, det återstår ytterligare ett par tusen kvadratmeter men de får vänta till morrontimmarna när det är ljusare.

Vår husvakt och vattnare har varit på besök fått alla instruktioner. Det känns tryggt  :)

I morgon så ska jag deltaga i en presskonferens med en av Skövdes butiker som lyckats bäst med att minska kontanthanteringen och därmed alla de risker som stora kontanta summor för med sig. Väl värt för fler att lära sig av de föredömliga!

Gonatt
/Leif 

1 kommentarer

Cartela

13 Apr 2013 10:14

Jag har nyligen såg ett vittnesbörd om en stavningskontroll hjul av något slag i en blogg jag besöker för relation och dating problem rådgivning eftersom jag har haft allvarliga problem med min make och vi har varit gifta i sex månader, han bara plötsligt förändrats, började han fusk , han gör mig illa på så många sätt jag aldrig trodde det är möjligt för honom att ändra och bli bättre, och jag trodde att jag skulle prova, kanske jag försökte det av desperation av något slag, och jag kontaktade dem. Vid första allt kändes drömmande och otroligt, var deras samråd och lösning lite lätt och konstigt och jag var rädd lite för jag hörde läst och hört massor av historier om falska stava hjul, bedrägerier och jag aldrig riktigt trott på magi. Så jag spelade tillsammans med lite hopp och och tro och de bad mig att skicka dem summera saker som de sade kommer att bidra till att förbereda passet och jag gjorde och när de avslutade passet jag skickades några få foder efter allt, och till min störst supprise det fungerade som ett mirakel! allt gick till en ny riktning, var det och det är fantastiskt ... Jag antar att det var allt på grund av god tro som fick mig att läsa att särskilt inlägg som trogen dagen .. Jag hoppas att de kan hjälpa andra människor också som de gjorde för mig. .. Jag gjorde en liten och jag fick allt jag ville och önskade för min make, min familj och mitt liv tillbaka. Du också kan ta emot hjälp från dem eftersom de berättade att de kan hjälpa några problem deras adress är: [email protected], bara ge det ett försök, tack.

Cartela.

Kommentera

Publiceras ej