~Titti~ Doktorsfiskar

2kommentarer

I och med att Zorro är så liten och behöver lugn och ro och utforska världen lite "pö om pö" så har vi bestämt oss för att hålla oss i hemmakrokarna. En av fördelarna med det är att vi får många som kommer och besöker oss, nu när vi inte kommer till dem. De senaste dagarna har vi haft besök av A från Stockholm, det har varit mycket trevligt.

I måndags gick hon och jag och tog oss en thaimassage, såå skönt och välbehövligt! Då passade jag även på att testa "doktorsfiskarna" - har du provat dem? Så coolt!

Fiskarna äter sig mätta på mina fötter...

Fiskarna äter upp döda hudceller, förhårdnare med mera, de gör alltså samma jobb som en fotfil
fast mycket skönare och effektivare! Jösses vad det kittlade!
Men jag gillade det och gör gärna om det igen :)

~Titti

2 kommentarer

Jennie

27 Jul 2011 16:20

Thaimassage - ja gärna, men fiskarna, nä fy tusan, där skulle jag nog aldrig stoppa ner fötterna!

Jennie

27 Jul 2011 16:21

Thaimassage - ja gärna, men fiskarna, nä fy tusan, där skulle jag nog aldrig stoppa ner fötterna!

Kommentera

Publiceras ej