~Titti~ Rapport från köldgropen!

2kommentarer

Åh vad jag är less på denna kyla!! Att vi sen bor i en liten köldgrop (?) gör ju inte saken bättre... Ikväll när jag åkte hem var det -6 grader inne i stan. Ju närmare vårt hem jag kom desto kallare blev det - tills termometern stod på -10,5 grader :(



Orkar inte ens titta på tempen nu men jag vet att det är ännu kallare nu :(
Sagt sagt: jag är såå less på denna kyla!

Leif kommer snart hem från sitt kvällsmöte, för kl. 21 börjar hans telefonmöte.
Jag är glad för att han iaf hemma :)

~Titti

2 kommentarer

Inkan o Ligan

27 Jan 2011 21:47

hehe Jag var i Söderhamn idag. Där var det -24.

SÅ gläds. ler

Jennie

27 Jan 2011 23:16

Vi bor också i en köldgrop, alltid några grader kallare här. Idag hade vi dock nollgradigt...och -20 för några dagar sen, tokigt. Kram

Kommentera

Publiceras ej