~Titti~ Ett Foto I Timmen

14kommentarer

Igår var första gången som jag var med på EFIT - Ett Foto I Timmen.

Ett foto i timmen går ut på att man ska ta ett foto varje timme under en dag. Dessa EFIT-dagar  pågår en till två dagar i månaden på fastställda dagar. På EFIT-sidan finns länkar till alla bloggar som deltagit den speciella EFIT-dagen.

Så igår testade jag alltså detta för första gången.... So here goes!


08:15 = Leif fixar frukost till mig (det gör han nästan varje dag), det blir ost- & skinkomelett :)

08:15 = Leif fixar frulle!



09:15 = Framme vid gymmet, det står dans på schemat.
Första passet är "Zumba" - ett riktigt glädjepass!

Dans = glädje



10:15 = Jag fyller snabbt på vattenflaskan och fortsätter sedan med andra danspasset, "Latinomix"

Livets dryck!


11:15 = Skönt slut i kroppen, slappnar av en stund i bastun

Avkoppling :)

12:15 = Ger mig ut en runda på stan, vill shoppa lite saker till kvällens Idrottsgala
(Håller nästan på att blåsa bort i stan...)

Shopping på stan - i halv storm!


13:15 = På vägen hem kör jag förbi donken för en kaffe "to go"

13:15 = Kaffetime!



14:15 = Packar upp några eftersläntande julklappar jag köpt till Leif (var ju sjuk under julen),
en tröja och några skjortor

14:15 = packar upp några presenter till Leif



15:15 = Eldar i pannan så vi får värme i huset & varmvatten...






16:15 = Tar bort de hemska grafittinaglarna och målar dem vackert röda ist!

Rött är sött!



17:15 = Fixar det sista innan vi drar till stan - mera rött! ;)

Mera som målas rött! ;)




18:15 = Idrottsgala 2011 - mingel i entrén till Arena Skövde, mycket folk på plats

Gentlemannen som håller i fotografens glas :)





19:15 = På plats inne i arena, förrätten var delikat!

Västerbottenpaj, sill m m




20:30 = Bandet Almost Famous gjorde en parodi på Anna Bergendahl och Meldoifestivalen






21:30 = Avrundar galamiddagen med kaffe & kaka

Kaffe & kaka



22: 45 = Leif delar ut Årets Hederspris

Leif delar ut Årets Hederspris



23: 30 = Alla pristagare vid Idrottsgalan 2011 uppe på scen
- och får stående ovationer av publiken!

Pristagarna vid Idrottsgalan 2011



Ja så såg min dag ut igår :)


Jag har blivit inspirerad av bloggen Favourite Mum - Smått & Gott att testa på EFIT
och jag tyckte det var roligt!

Men desto intressantare är väl egentligen om Ni/Du - bloggläsare - tyckte det?
~Titti

14 kommentarer

Jennie

30 Jan 2011 13:58

Det verkade vara en helt otrolig dag, vilket lyx! Kram

Malin

30 Jan 2011 14:11

Kul inlägg! :)



Men jag kunde inte gå in på EFIT sidan?

Anonym

30 Jan 2011 15:01

Klart kul! Hur många var på galan? /Micke

Anna

30 Jan 2011 15:08

Vilken

kul idé!

paula i pörtet

30 Jan 2011 18:51

Hej o tack för besöket hos mig! Tavlorna, paint-by-number, fanns förut i Sverige men har inte hittat dem de senaste åren så jag beställer från USA...

Ha en fin vecka!

Nina

30 Jan 2011 19:48

Wow vilken dag du hade!! Full fart!!

Lotta

30 Jan 2011 19:53

Kul att se din första EFIT dag! :)

Fina bilder! :)

Shorik adam

30 Jan 2011 20:21

Finaste paret <3

lillamoren

30 Jan 2011 20:38

Hei

Inne og ser på din første efit! Mye idrett:-)

Kjempefine var dere i finstasen!

På gjensyn neste efit?

Linda

30 Jan 2011 20:41

Det är roligt med EFIT. Kul att du var med. Hoppas du blir med fler gånger. Det svåra är bara att komma i håg NÄR dom är samt att fota hela dagen



Coola naglar... jag gillade faktiskt grafittinaglarna.



och som svar:på helgerna får det gärna vara mycket myyyys... man ska ta tillvara på dagarna.

Ingrid

30 Jan 2011 20:58

Vilken trevlig dag du verkar ha haft. Efit är kul för det blir lite personligt.



Tack för besöket hos mig!/Ingrid

Helen

30 Jan 2011 21:20

Trevlig dag !! Oj vad du tränar, men Zumba är kul, jag kör lite hemma ibland.. :-)

anne-lie

30 Jan 2011 23:34

Är i 08-land och har inte hunnit lägga in min Efit men den kommer var så säker! Härlig dag du haft! Gillar den röda mer än graffittin helt klart!

Anna

02 Feb 2011 09:57

Hej!



Är inne och kikar på dina EFIT bilder. Verkar ha varit en mycket trevlig dag!



Ha en fin vecka!



// Anna

Kommentera

Publiceras ej