-Leif- Sista mötet med Centerpartiets analysgrupp

0kommentarer

I morses var det uppstigning klockan 5.00 för att hinna med första morgontåget till Stockholm. För idag samlas vi i Centerpartiets analys- och framtidsgrupp till vårt sista möte. Sedan vi tillsattes efter valet har vi lyssnat in synpunkter internt och externt, diskuterat och analyserat den gångna mandatperioden, valrörelsen och framtiden för Centerpartiet. Det har varit 3 månader av mycket arbete men också tre månader som varit oerhört givande när jag haft förtroendet att vara med och forma partiets framtid. Ett stort tack till Annie Johansson som har lett arbetet på ett inspirerande och bra sätt. Annie har många goda ledaregenskaper jag hoppas mycket på i framtiden!

Efter dagens möte kommer det att dröja ytterligare några veckor innan rapporten blir offentlig.

Innan jag i kväll lämnar Stockholm har jag lagt in ytterligare ett möte, arbetsutskott med SmåA (Småföretagarnas A-kassa). Bra när det går att kombinera för att minimera resandet, särskilt denna vinter med alla dessa tågförseningar. Baksidan är att det kommer bli sen kväll innan jag är hemma på gården igen med min underbara fru.

Ha en bra fredag
/Leif

Kommentera

Publiceras ej