~Titti~ Med G. Bell i mina tankar...

2kommentarer

Jaha då försöker vi - igen - tredje gången gillt?

Jo jag har en ny telefon igen... Ja i vintras lyckades jag ju först köra över min telefon med bilen när jag körde fast på en parkering... Och sen fick jag en ny telefon, det visade sig dock att den inte funkade ihop med all annan utrustning på nya jobbet... Men när jag sen skulle synka den så lyckades jag "tappa bort" mitt simkort... Men nu har jag fått nytt simkort skickat till mig och nu håller jag min nya fina telefon i hand - äntligen :)



Fast jag har definitivt inte blivit klok på den än - känns som om det finns huuur många finesser  som helst - och appa:ar högt och lågt! Ett exempel: jag har försökt skicka sms, det funkar helt okej fram till dess att jag ska skicka iväg det - då hittar jag inte "sänd"-knappen...

En annan klurighet som jag måste lista ut är hur jag ska vänja mig med touchscreen. Det är väldigt svårt att trycka på siffror/bokstäver och träffa rätt när man inte kan trycka med "fingerspetsen". Men men jag vänjer mig kanske eller kommer på något finurligt
- mina långa naglar klipper jag aldrig ner! :)



Jag är iaf nöjd med min nya telefon och när jag bara har kommit på hur den funkar kommer jag nog få mycket nöje med den! En sak måste jag dock ändra på snart -  om det ringer så kommer det fram en grön lite gubbe på skärmen - små gröna-mars-killar är inte min stil... :P

Önskar Dig en trevlig vecka!
~Titti

2 kommentarer

ROBIN HOOD - gratis designhjälp

14 Feb 2011 16:35

fin! :) allt bra?

anne-lie

14 Feb 2011 21:36

Helt klart är det så att man skulle behöva en kurs när man får en ny mobil! Denna gång har jag faktiskt en flashigare än grabbarna vilket gör att jag inte har så mycket support hemifrån!

Kommentera

Publiceras ej