~Titti~ Ett år går fort..

0kommentarer

Jaa… Ett år sedan jag och Leif gav oss in i bloggvärlden… Jag skrev då att jag inte riktigt visste vad jag gav mig in på? Framför allt handlade det om att jag inte visste vad min roll i det hela skulle bli. Vår tanke är att bloggen ska spegla ett kommunalråds liv, vad ett kommunalråd gör, vilka uppdrag Leif har och hur det påverkar kommunen – och hans privatliv. Så idag, ett år senare skulle jag nog vilja säga att jag står för den mer privata delen på bloggen, och mycket av det handlar om hur det är att leva med en politiker – på gott och ont :)

 

Mina blogginlägg är, precis som jag skrev för ett år sedan, en form av blogg-dagbok där du får ta del av vårt liv. Det jag inte kunde förvänta mig är den positiva respons vi har fått av er bloggläsare – och den uppskattar vi :)

 

Hoppas ni vill fortsätta följa oss!

~Titti

Kommentera

Publiceras ej