-Leif- Mail, mail, och åter mail!

0kommentarer

Första dagen tillbaka på kommunhuset efter tre underbara veckor känner jag mig riktigt utvilad och taggad för att ta mig an nya utmaningar och arbetsuppgifter. Bröllopsresan till Mexico var helt underbar och jag är säker på att Titti efterhand kommer att lägga upp en Mexicobilder på bloggen.

Mailboxen har hunnit bli rejält fylld under de tre veckorna jag varit borta, tänk vilken posthög det skulle varit att gå igenom för 20 år sedan! Visst är de så att många av mailen aldrig hade skickats som vanlig post. Jag skulle däremot inte vilja vara utan all den teknik som på bara knappt två decienner underlättat arbetet så mycket jämfört med tidgare. Jag tillhör definitivt inte de som klagar på teknikutveckling tänk så mycket tid den faktiskt sparar :)

Ha en bra dag
/ Leif

 

Kommentera

Publiceras ej