~Titti~ Underbara doftminnen!

2kommentarer

I en av alla (oääändligt många!) Bröllopstidningar jag har gått igenom läste jag något som jag verkligen har fastnat för. Det stod att man till den stora dagen skulle köpa en ny parfym som man inte använt tidigare. På så vis kommer den doften förnimma om bröllopet och alla härliga minnen och känslor :-)  Visst låter det som en bra idé? Men andra ord är jag nu på jakt efter en ny doft! Lättare sagt än gjort det finns massor att välja mellan...

                         Parfymer



Dessutom har jag luktat på så många olika parfymer så nu är allt ett virr varr - jag tror det är dags för ett break, kaffe skulle smaka gott :-)  
~Titti

2 kommentarer

Anne-Lie

04 Sep 2010 23:26

Att lukta på kaffebönor är ju ett bra knep för att vila näsan innan man ger sig på lukterna igen;-))

Malin

06 Sep 2010 09:36

Hej Titti!

En personlig favorit är "Sensations" av Jil Sander. Den är lite ovanlig, finns definitivt inte överallt. Men finns att köpa på nätet.

Kommentera

Publiceras ej