~Titti~ De är tillbaka!!

1kommentarer

dsc00174 (MMS)

Tjohoo bröllopstidningar finns åter att köpa i affären, så nu har jag laddat :-D Jag och Leif har smakat av rätterna som ska serveras på vår bröllopsmiddag. Provsmakningar gör man av en anledning - för att försäkra sig om att det blir så som man önskar och för att kolla så det verkligen passar en i smaken. Det var tur att vi gjorde det för jag är ganska "kittslig" när det gäller mat.. I det här fallet höll en sparris på att slinka med (jag gillar inte sparris!) så den har vi nu satt stopp för och ersatt med något gott :-) Varmrätten redigerade vi bara en grönsak. Svårare var det med desserten vi fick smaka två och de var såå goda båda två! Blir ett mycket svårt val.. Vi ska avvakta till imorgon när vi smakat olika tårtor.. Skulle jag ha det såhär varje dag så hade jag rullat fram i altargången! :-P Hoppas att du har en trevlig fredagkväll ~Titti

1 kommentarer

Emelie

24 Sep 2010 18:26

Haha, åh vad roligt att få smaka på allting!! Jag förstår att du vill göra det. Tycker man om det själv så känner man sig i alla fall säkrare. Sedan kan man ju inte veta vilka som tycker om vad m.m. Men gillar man det själv så bryr man sig inte så mycket..hehe. Ha en trevlig helg!

Kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej