~Titti~ Svart som katten

2kommentarer

Ikväll har jag jobbat senare än vanligt, men det blir så när man ska träffa föreningsmänniskor - det har ju också vanliga jobb och då får man boka mötestid på deras fritid. Så idag har det inte blivit många punkter avbockade, men 130 kvar, och nedräkningen fortsätter :)

Så nu ska jag packa ihop och bege mig hemåt.. Men hua vad fort det mörknar nu!

                             

                            När jag tittar ut genom fönstret är det ju beckmörkt... :(


Nu ser jag fram emot en timmes bilfärd, ska börja på en ny CD-bok!
Hoppas att Du har det gott i mörkret!
~Titti

2 kommentarer

Berit Sjögren

14 Sep 2010 20:33

Du jobbar väl kvar i den nordliga kommunen eftersom du har en timmesr hemresa varje dag Lycka till med Bröllopet.

Anne-Lie

14 Sep 2010 21:25

Ja jisses nästan natten! Hoppas du slipper jobba lika sent imorgon!

Kommentera

Publiceras ej