~Titti~ KAN räkna på fingrarna!

2kommentarer

Hej på Er!

Splittrad helg känns det som... Jag känner mig ofokuserad på vad jag ska göra..? Har gjort lite av det... och lite av det... åsså lite sånt också?! Hmmm klassiskt mig kanske? Jag behöver tidspressen ibland för att bli motiverad. Fast det borde man ju å andra sidan kunna tycka att jag har..? 19 dagar kvar till bröllopet och det är maaaaasor kvar att fixa och dona med - och många beslut kvar att fatta!! Ja det är kanske läge att säga: Be careful what you wish for!? Dagarna går fort nu och jag hinner i stort sett inte göra något på veckorna och det är mycket inplanerat de båda resterande helgerna... Men det hjälps inte! Just nu går det inte fort för mig alls :(



        139 punkter kvar på listan, om jag slår ut det över 19 dagar räknar jag ut det till att...

                   

                               ...jag bör bocka av "7,3" punkter per dag... Ja ja....


Hmmm eftersom jag just nu inte är inspirerad att sitta och komponera ihop ett festprogram så skulle jag kanske ta och baka? Leif vill säkert ha en kaka när han kommer tillbaka från sina möten - en "natta-kaka" kan väl aldrig sitta fel?! ;)

Hoppas Du har en skön söndagkväll!
~Titti

2 kommentarer

Anonym

12 Sep 2010 20:42

Har väl knappast gjort mig förtjänt av någon kaka när min hjärna är fokuserad på vad som händer 19 september, men visst smakar det gott ;)

Jennie

12 Sep 2010 21:54

Tack, jag kände mig fin. Maria var så otroligt vacker att man aldrig ville sluta titta på henne!



Sminkningsbilden från tidigare inlägg var från Carro och Mickes bröllop tidigare i sommar.



Du kommer att klara planeringen och fixet innan bröllopet med bravur, du jobbar ju bäst under press och jag antar att ni tänkte på det när ni lade bröllopet så nära valet:)hihi!



Kram

Kommentera

Publiceras ej