~Titti~ En vecka kvar!!

0kommentarer

Ojojoj nu är det bara en vecka kvar!!

Förlovningsannons

Ojojoj jag är nervöööös!!

Jag vet att det egentligen bara är dumt att vara nervös. Jag har ju inget att vara rädd för? Jag vet att jag kommer säga Ja, och jag vet att Leif kommer säga Ja. Och vi kommer ha stöd och känna kärlek från familj, vänner och människor som tycker om oss när vi ger våra löften - så vad är det att vara nervös för egentligen? Jo för att det är en av de största händelserna i vårt liv - det är stort - men det är härligt!! :D


Imorse när jag vaknade var Leif redan uppe, och hade bakat! Inte var dag man vaknar av den doften.. Nu ska vi snart åka iväg till vår konditor - vi ska provsmaka olika tårtor innan vi bestämmer hur vi vill ha vår bröllopstårta. It´s hard work but someone has to do it... ;)

Hoppas du har en trevlig helg framför dig!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej