~Titti~ Drömmer...

2kommentarer

God morgon!

De senaste nätterna har mina drömmar helt och hållet handlat om att saker och ting går fel på bröllopet? Jag upptäcker att jag har glömt ta med mig saker, eller glömt att göra något eller så hittar jag inte Leif... Hmm?? Jag vill inte ens öppna min drömtydningsbok och läsa vad dessa drömmar kan betyda... Jag får helt enkelt se dem som tecken på att bröllopsnerverna har börjat ge sig till känna!! Ojojoj....

Nu ser jag fram emot ett möte med vår präst :)

Ha en bra dag!
~Titti

2 kommentarer

Jennie

16 Sep 2010 13:11

Hoppas mötet med prästen känns bra. Jag fick en bra natts sömn så nu är jag fit for fight igen! Kram

Emelie

16 Sep 2010 16:04

Haha, så typiskt. Du kanske kan ta fram din drömtydarbok och slå upp varför jag drömde att det hängde tre mördade män i min källare inatt.....



Man är ju sjuk!!

Kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej