~Titti~ Drömmer mig bort...

5kommentarer

dsc00163 (MMS)

Egentligen borde jag väl ägna min tid åt att minska punkterna på min Att-göra-lista, men jag är trött och "orkar" inte. Leif är iväg och jag fördriver istället tiden med att bläddra i resekataloger :-) Vi kommer inte åka iväg i direkt anslutning till bröllopet men förr eller senare lär det ju bli iaf och då är frågan vart vi vill åka.. Klassisk sun beach and romance? Eller fartfylld storstadsupplevelse? Eller ska vi kanske boka in en äventyrsresa till djungel eller savann? Ja möjligheterna är många! Jag vet inte vad jag vill, men jag bläddrar och drömmer... :-) Vart skulle DU vilja åka? ~Titti

5 kommentarer

Lena

21 Sep 2010 19:51

Maldiverna!!

David E

21 Sep 2010 20:03

New York slår det mesta :-)

Ulle

21 Sep 2010 22:03

Min drömresa är Jamaica och önskar verkligen att jag får komma dit en dag, trots min hiskeliga flygrädsla.

Malin

22 Sep 2010 09:34

Dominikanska republiken planerade jag att min bröllopsresa skulle gå till för ca 15 år sedan. Men det blev ingen resa och inget bröllope heller! (Fast det är jag glad för idag!!)



Lycka till!

/Malin

Emelie

22 Sep 2010 17:47

Åk till Mauritius..det ska tydligen vara romantiskt och supervackert!

Kommentera

Publiceras ej