~Titti~ Är det ett spöke?

3kommentarer

                                Är det ett spöke som har hängt sig i vardagsrummet??

                         Brudklänning i

                            - Nej det är ju bara min bröllopsklänning som hänger i takkroken!

Ja klänningen är såå lång (hmmm...?) så den får inte plats i vanliga garderober, så vad gör man då? Jo man använder sig av kroken i taket såklart! Men om man skulle gå in i detta rummet mitt i natten när det är mörkt och inte veta om det skulle nog de flesta bli lite rädda...

Jag är så himla glad för att ha min klänning här hemma och åh vad gärna jag hade gått i den heeela tiden!! Men det ska jag inte, men jag måste nog prova den ofta! ;)

Leif har lovat dyrt och heligt att inte öppna garderoben och titta på den -  det ska bli en överraskning till kyrkan :D

Ha en bra vecka!
~Titti

3 kommentarer

Emelie

06 Sep 2010 09:35

Åhh vad roligt!!!! Tror det kommer att kännas liite lika när vi får hem vår barnvagn. Men jag är så nyfiken på klänningen! Jag som inte ska gå på bröllopet borde ju kunna få se den i alla fall.. hihi. ;) Menar du att Leif inte har sett den? Hur lyckas du med det? Jag skulle nog inte kunna välja utan Magnus..haha. Men det är ju jag det. Jag väntar med spänning med bilder från den stora dagen. =)

Anne-Lie

06 Sep 2010 17:45

Så spännande att gå och nypa på den lite då och då... men hoppas verkligen att Leif håller sig undan;-))

Jennie

06 Sep 2010 19:26

Ska bli så himla roligt att få se dig/er på den stora dagen, längtar! Kram

Kommentera

Publiceras ej