~Titti~ 143 punkter...

0kommentarer

Hej!

De senaste dagarna har varit fulla med jobb, just nu har jag en speciell jobbsituation som gör att jag flänger mer än vanligt... Till råga på allt så flänger även Leif mer än vanligt (eller ja han flänger väl ungefär lika mycket vart 4: e år..?)! Så det är en något splittrad tillvaro just nu.

Med andra ord är det fullt upp. Dagarna till bröllopet minskar stadigt. Det gör däremot inte punkterna på Att-göra-listan - de står stadigt på 143 punkter...


Bröllopsnerverna börjar ge sig till känna... Inte så att andra märker av dem (tror jag inte iaf?) men jag  funderar mycket kring vad som kan tänkas gå fel...


(Tryck på Play för att spela filmen)




Ett skratt kan vara såå avspännande!


Jag ser fram emot helgen - här ska betas av punkter på löpande band!! ;)
~Titti

Kommentera

Publiceras ej