-Leif- Styrelsemöte i Stockholm

1kommentarer

På förmiddagen har jag haft styrelsemöte med SmåA och i eftermiddag blir det några korta möten i Stockholm. Det är intressant att följa hur personkryssen har fallit ut i riksdagsvalet. Förra riksdagsvalet var det en hård kamp om riksdagsplatsen mellan mig och Ulrika Carlsson. Då tog Ulrika hem den med ca 50 kryss fler än mig. I den pågående sammanräkningen är Ulrika ohotad, GRATTIS ULRIKA :) Det ser förvisso ut som att jag blir trea räknat i antal kryss, men det påverkar inte placeringen  på listan då jag inte kommer upp i åtta procent kryss som behövs för det. Trots allt är det roligt att jag fått så många kryss, det hade jag inte förväntat mig :) 

Ha en riktigt bra fortsättning på dagen / Leif

1 kommentarer

Göran

22 Sep 2010 12:19

Du har förtjänat dina kryss Leif! Gott betyg till dig och centerpartiet

Kommentera

Publiceras ej