-Leif- Många supportrar i Skövde!!

0kommentarer

I morse kontaktades jag av en av våra bloggläsare. "Du skrev förra onsdagen att Centerpartiets förslag om Trygghetsbostäder skulle behandlas och att du skulle skriva hur det gick, men det gjorde du inte?". Så sant, det missade jag i glädjen över att Centerpartiet fick igenom vårt förslag att det skall byggas trygghetsbostäder i Skövde och att det sker genom ett uppdrag till vårt kommunala bostadsbolag. Samma eftermiddag kunde jag presentera detta när SPF (Svergies Pensionärs Förbund) gästade torget i Skövde. Jag konstaterade att jag var den politiker som fick flest applåder på torget. 

Idag har jag varit i valstugan, delat material, Titti och jag harockså hunnit beta av en del göromål inför bröllopet. Riktigt roligt är att jag har fått så många glada tillrop i dag. Det känns riktigt bra inför söndagens val :)

Ha en fin kväll
/ Leif  

Kommentera

Publiceras ej