~Titti~ Nya efternamnet är godkänt!

6kommentarer

Tjoho! Nu har jag fått post från Patent- och Registreringsverket! Jag (och Leif) ansökte för några månader sedan om godkännande av nytt efternamn. Och det krävs några turer innan allt är klart... Först fick jag skicka in en ansökan om nytt efternamn, efter ett par månader fick jag besked om att PRV godkänt det. Därefter skulle det ut på annons i en månad så att andra skulle få möjlighet att opponera.

Men nu är allt klart - nya efternamnet - Walterum är godkänt! :D

Walterum


Utan att gå in på detaljer så kan jag berätta att det inte riktigt blev som vi hade planerat, för i vår planering skulle jag ha fått namnet innan vi gifte oss och sen skulle Leif anta mitt namn i samband med vigseln, men ja... All planering går inte alltid som man tänkt.



Walterum


Men NU är det klart - Jag heter Titti Walterum!

Och Leif har skickat in papper för att få anta sin frus namn, så snaaart är vi Herr & Fru Walterum :)

6 kommentarer

Jennie

21 Oct 2010 19:59

Men så roligt. Det är verkligen ett vackert och orginellt efternamn som måste vara väldigt speciellt för er! Kram fru Walterum

Malin

22 Oct 2010 10:21

Vackert namn :)

Anna-Panna

22 Oct 2010 17:52

Grattis Fru Walterum!!! Vad fint! :) Kram

Bo

22 Oct 2010 21:35

Det blev ju lite av Er båda. Å nu blir Ni unika!

mia

24 Oct 2010 15:57

Grattis!! Vilket jättefint namn ni kommer bära:)

Rubenmaia

04 Jun 2011 15:23

Nice site, welcome to my

Kommentera

Publiceras ej