~Titti~ Upp i de blå!!

1kommentarer

Härliga underbara lördag! Jag har haft soooovmorgon - hur skönt som helst!! Jag kommer inte ens ihåg när jag hade sovmorgon sist? Att få vakna utan att klockan ringer, läsa tidningen i sängen, åh så gott :)

Så på grund av välförtjänt morgonlathet kommer det första blogginlägget lite senare än vanligt..


Idag händer det spännande saker! Idag ska vi "inkassera" vår första bröllopspresent!

Presentkort i bröllopsgåva

Idag ska vi - för första gången i vårt liv - åka luftballong!!

Så perfekt present! Jag har alltid drömt om att få göra det! När jag bodde på Gärdet i Stockholm såg man ofta varmluftsballonger som steg upp i luften eller landade eller flög över med ett pysande ljud när man satt ute på ballongen :) Så från dess har jag drömt om att åka luftballog, så det här ska bli riktigt riktigt roligt!!

Vi hörs kanske på färden? Önskar Er Alla en härlig lördag!
~Titti

1 kommentarer

Malin

10 Oct 2010 17:35

Bon voyage! ;)

Kommentera

Publiceras ej