~Titti~ Skön Cabaré-känsla!

0kommentarer

Häromdagen såg jag (musikal-) filmen Nine...


Jag gillar verkligen musikaler, kan se dem - och HÖRA dem - om och om igen!
Och snacka om att den här filmen hade bra förutsättningar, för den här ensemblen går inte av för hackor, eller vad sägs om:


Judi Dench, Marion Cotillard, Sophia Loren, Nicole Kidman, Kate Hudson, Penélope Cruz,
Stacy Ferguson (Fergie) & Daniel Day-Lewis




Det konstiga är att jag efter att ha sett filmen inte vet vad den handlade om...
Eller hur den slutade..?


Men jag ääälskade musiken! I synnerhet den här låten med Fergie, sån skön Cabaré-feeling :)
I de här scenerna blir sanden en sån cool rekvisita tycker jag :)


Filmen däremot var... ja besynnerlig?! Men musiken, åh musiken den var bra!
Jag tror jag får köpa soundtracket!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej