~Titti~ Franskt på fötterna?

2kommentarer

Vad härligt att vakna till helg! 
 
Nu ska jag rensa i garderoberna och sen ska jag på pedikyr! Jag kom på att jag har faktiskt aldrig gjort pedikyr i Sverige, bara utomlands? När jag bodde i USA gjorde jag det ofta, nu har jag inte gjort det på över ett år. Så jag ser verkligen fram emot det!




Förhoppningen är att kunna gå därifrån med "nya fötter" och endorfiner flödande i kroppen!










Jag vet inte om det ingår lackning också, men om det gör det så vill jag prova på Fransk Manikyr, för det har jag aldrig gjort tidigare på tånaglarna och det skulle vara kul att prova och se om jag gillar det 





Idag kommer Leif hem från Stockholm, så vi får ha fredagsmys på en lördag (skojar bara, jag har aldrig varit en "fredagsmys-person!) Så nu är det bara att hoppas på att tågen går som de ska och att han kommer som inplanerat. För det vore ju inte kul om vi blir tvingade att ha vårt fredagsmys på söndag?! ;)

~Titti

2 kommentarer

anne-lie

16 Oct 2010 13:15

När jag går på pedikyr kallar jag det fotvård - kändes helt plötsligt lite bonnigt;-))

Mia

16 Oct 2010 18:04

Tack så mkt Titti!! Åhh pedikyr skulle då jag också behöva göra men det får nog bli när bebisen kommit och vi har hunnit "instalera" oss i nya huset:)

Hoppas allt är bra med dig!

Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej