-Leif- Leif Walterum - tidigare Johansson

1kommentarer

Nu är allt klart - nu heter vi båda Walterum i efternamn :)

Leif Walterum



Så från och med nu får jag, du och alla andra vänja sig vid att jag presenterar mig som:
- Leif Walterum!

Leif Walterum, tidigare Johansson

 

I eftermiddag har jag möte med Centerpartiets valberedning för tillsättande av poster i Västra götalandsregionen. Jag hoppas att det inte fryser på tills jag kör hemåt igen ikväll..
- Leif Walterum

Ps. Titti har precis fått ytterliggare bilder från bröllopet som hon sitter och fixar med, så håll utkik för snart kommer de upp här på bloggen!

1 kommentarer

Bo

24 Oct 2010 17:34

Jag tycker att det var ett fint och fyndigt namna som Ni valde.

Har Du provat på att skriva Din namnteckning ännu?

Kommentera

Publiceras ej