-Leif- Vilken morgon ;)

1kommentarer

För tredje gången denna veckan sitter jag på tåget mot Göteborg. Vad jag vet blir det minst en gång ytterligare innan veckan är slut. Denna morgonen blev dock lite stressigare än vanligt ;) Efter att parkerat bilen går jag genom kyrkparken när en fågel gör det otillåtna i mitt huvud. Med 5 min till att tåget ska gå, rusar jag upp till stadshuset tvättar av mig. Sätter sen personligt rekord mellan stadshuset och tågstation, med någon sekunds marginal sätter jag mig ner på tåget. Då hör jag ett litet "ritsch" en söm spricker på byxan vid fickan. Kunde varit värre! Vilken morgon, undrar hur ska denna dagen sluta? När jag nu åker genom ett frostigt landskap tänker jag: att jag har det bra, är lycklig och vi är ännu en dag närmare våren :) Ha en riktigt bra dag / Leif

1 kommentarer

Christer Aronsson

21 Oct 2010 11:38

tre domare, 22 fotbollsspelare, 30000 på läktaren och måsdjävel sket på mig!!!

Kommentera

Publiceras ej