~Titti~ Vår Bröllopsdag i bilder - del 2

0kommentarer

Ja det har tagit sin tid jag vet, men som sagt det är många bilder att gå igenom... Här kommer iaf fler bilder från vår härliga bröllopsdag :)

Om du har missat del 1 så kan du se den här


En rörd och förväntansfull brudgum...

En förväntansfull brudgum


... möts av en lycklig brud!

En förväntasfull brud

Leif är den av oss som har koll på blommor (och alla andra växter också för den delen!), så det var han som gjorde alla blomsterbeställningar.

Jag älskar verkligen den brudbukett som Leif valde åt mig!

Såå vacker, allt vad jag kunnat önska!

Världens vackraste brudbukett!!


De lyckliga tu: snart man & fru!

De lyckliga tu - snart man & fru!




De effektfulla panoramafönstrena syns i bakgrunden och i detta kort ger det en vacker siluett





Jag överraskade min man med att ha hyrt in en kille som spelade säckpipa


Amazing Grace på säckpipa

Så vi marscherade ut till tonerna av Amazing Grace. Och ja, det var  a m a z i n g   :)


En härlig ström av gratualtionskramar!

Sen väntade en härlig ström av gratulationskramar!!



(Älskar detta kortet på Leif - så sprudlande, härligt, vackert :)  )



Många pussar blev det...

Många pussar blev det...


Istället för ris fick alla varsin liten flaska (i form av en bröllopstårta) när de gick ut ur kyrkan. Så istället för riskastning fick de blåsa såpbubblor...

På denna bilden råkar en bubbla hamna precis framför mitt ansikte hihi

Anonym fru...?

Anonym fru...? :O




Ett lyckligt brudpar

Ett lyckligt brudpar - som har mycket härligt kvar att se fram emot på sin bröllopsdag


Snart kommer jag få  ä n n u  fler bilder att gå igenom  - nice :)
~Titti

Kommentera

Publiceras ej