~Titti~ Ljust & fint

0kommentarer

Igår kväll när jag kom hem efter ett sent möte gick jag mot huset (som vanligt) och helt plötsligt "slocknade" hela huset - det blev kolsvart!

Som tur var hade jag koll på var ficklampan låg så jag tog fram den och öppnade proppskåpet... Ja tjena! Lätt och fatta den eller? Under tiden som detta hände pratade jag i telefon med en vän och fick lite hjälpförslag på vad jag skulle göra. Jag fick igång ljuset igen men det slogs av efter bara några sekunder.

Jag ringde Leif som satt i möte i Göteborg, han försökte hjälpa mig så gott det gick men det var väl inte det lättaste kanske..

Jag tyckte det var läskigt att vara i ett kolmörkt hus ;(

Så jag bestämde mig för att åka in till stan och gå på sena bion för att fördriva tiden. (Oj vad många det var som gick på Harry Potter-filmen, fullt!) Strax efter filmen var slut kom Leif hem. Han fixade allt såklart - så nu lyser allt som det ska - räddaren i nöden (och lusten!) men det visste jag ju!! ;)

Slutet gott, allting ljust!
Önskar Dig en trevlig dag :)
~Titti

Kommentera

Publiceras ej