~Titti~ Funkar det i Venedig så funkar det här!

0kommentarer

Var en sväng inne i stan när Leif ringer mig och berättar att vår väg är avstängd...
Ja jag säger då det är det inte på grund av snö så är det ihållande regn som försvårar att man ska kunna ta mig hem...



Avspärrad väg...

Vad tror ni jag fick för kommentar om det?
- "Så är det att bo på landet!"

Jo jag märker det...




Vägen höll på att rasa in så vi fick ställa bilen vid avspärrningen och gå resten av vägen....

Leif ringde en vän som kom med sin grävskopa, Och sen grävde de, fyllde på med pålar och grus och till slut blev det så pass färdigt så att vi åter kan köra på vägen :)


En skopa kommer lastad med.... FIKA!

Jag kom såklart förbi med kaffe, smörgåsar och kaka!

Ett skepp/grävskopa kommer lastat....

'


Så nu har vi en "broväg" bestående av pålar - så nu ör det byggt precis som Venedig
- funkar det där så funkar det här! ;)

 ~Titti

Kommentera

Publiceras ej