-Leif- Möten avlöser möten för mig och Titti

0kommentarer

Det är några intensiva arbetsveckor just nu, eller kanske är det fel att säga just nu, för det har en tendens att vara bestående. Perioden september-maj varje år brukar vara välfylld av dag och kvällsmöten och ska man vara förtroendevald och politiker behöver man gilla möten och den man lever med behöver också gilla möten.

I kväll kunde jag lämna kommunen så jag hann bänka mig framför Rapport nyheterna. Kanske tänker ni dom fick en kväll tillsammans! Nja i kväll har Titti möte, hade gärna haft henne hemma i soffan, fast jag är nog inte så social :( Jag ska uppdatera mig på handlingarna inför morgondagens informationsmöte jag är värd för med Skaraborgs kommuner om ny kollektivtrafikorganisation. Konstaterar att det är tur att vi har varandra. 

Ha en trevlig kväll
/ Leif




Kommentera

Publiceras ej