~Titti~ Vi hade tur!!

0kommentarer

Jaha tillbaka i vardagen igen då... Vilken Reunion-weekend jag har haft med tjejerna såå kul!! :D

När jag kom till Skövde sen eftermiddag igår var jag riktigt trött, hade inte sovit många timmar då väckarklockan ringde strax innan kl. 04.... Vi hade beställt taxin som kom  04.30, sen gick flyget från Heatrow kl 07.35. Vi hade tur som kom hem, för senare under dagen stängde flygplatsen pga vulkanaskan och idag gick British Airways ut i strejk. Orkar inte ens tänka vad det hade inneburit om vi inte hade kommit hem... Vi hade helt klart tur!

Som Leif redan har berättat hade han fixat med biobiljetter igår kväll, så jag var i stort sett bara hemma och lämnade resväskorna innan vi åkte in till stan igen. Oj vad bra filmen var! Jag trodde innan att filmen var densamma som förra i början av 90-talet med Kevin Kostner fast i ny tappning, men den här är ju en fortsättning på den. Alltså vad händer efter "... så levde de lyckliga i alla sina dar" och sluttexterna. Riktigt bra iaf (förutom att jag tycker stridsscener är lite jobbiga att titta på, men då får man titta mellan fingrarna ist! ;) ) - kan varmt rekommendera den!

I eftermiddag ska jag på Eco-driving, ska bli intressant och se vad det innebär. Som alla andra tycker jag såklart att jag är en förträfflig bilförare ;) undrar om det är mycket som jag måste ändra på för att köra ekonomiskt, jag tycker ju att jag redan gör det... Jag kanske kommer känna mig som 18 år igen, för det var sist någon satt bredvid i framsätet och hade åsikter om min körning?! Hihi ska bli kul!

Hörs senare!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej