~Titti~ Trevlig pingst!

0kommentarer

God morgon :)

Igår ägnade jag en och en halv timme till att klippa gräsmattan och hann med nästan halva tomten, idag tänkte jag ta resten. Projekt "bort-med-maskrosorna" fortsätter, tog upp en hink igår och tänkter ta upp minst lika mycket idag.

Tänkte bjuda på lite bilder från gårdagen också - Varsågoda!

Luftballong
Igår såg jag en luftballong som "seglade" över åkrarna här omkring. Att åka luftballong är någon som jag alltid har velat göra. Jag är visserligen väldigt höjdrädd men jag  t r o r  att man kommer upp så pass högt så att man inte känner höjden längre och då skulle det nog gå bra!


Gula gullvivor

Vi har inte bara maskrosor i gräsmattan - många vackra gullvivor pryder vår tomt, och jag gör så gott jag kan när jag snirklar runt dem med gräsklipparen, de ska såklart få stå kvar :)

Röda gullvivor


Igår på eftermiddagen var jag iväg på gymmet och kom att prata lite med en kvinna. När hon skulle gå sa hon "Trevlig pingst!" Ja just det ja? Det är pingsthelgen nu - det har jag totalt glömt bort! Men nu vet jag, så nu önskar jag Er Alla trevliga bloggläsaren en riktigt trevlig och avkopplande Pingst! :D
Kram Titti

Kommentera

Publiceras ej