~Titti~ Träning?!

0kommentarer

Hittills har min dag bara bestått av möten. Nu har jag precis kommit tillbaka från lunchmöte och nu tänkte jag ta mig några minuter för att "landa", sen blir det skrivbordsjobb resten av dagen. Ska försöka få tag på Leif också, han ringde under lunchen men då hann jag inte prata.

Kom på att min träningsväska står packad innanför ytterdörren därhemma, glämde ta med mig den när jag åkte imorse :( Det betyder att jag först måste åka hem och hämta den innan jag kan åka till spåret/gymmet, det betyder med andra ord att jag måste vara väldigt diciplinerad och inte stanna hemma när jag hämtar väskan... Ojoj låter riskfyllt? Men jag ska nog klara det! Jag har inte tränat på två veckor nu i och med att jag har varit sjuk och jag ligger  l å n g t  efter i min träningsplanering! Jag får vara hård (dvs. snäll!) mot mig själv helt enkelt - ikväll är det träning som gäller!!

Hörs senare!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej