~Titti~ Sena kvällar...

0kommentarer

God kväll! Ja idag är det till att jobba sent både för mig och Leif. Jag har haft kvällsmöte och kom hem strax innan 22, Leif däremot föväntar jag mig inte hem förren efter midnatt :(

Jag hade iaf ett bra möte ikväll och då känns det ju rätt bra! Men jag undrar om jag håller på att bli sjuk? Känner mig hängig, fast det är klart det är nog inte värt att känna efter för mycket... I och med att jag har kvällsmöte imorgon också kommer jag att börja senare, vilket i sin tur ger mig lite sovmorgon och det är ju alltid bra att sova lite extra om man känner att man är på väg att bli sjuk. Det som stör mig mest är att jag inte kan träna, hade velat köra några joggingrundor på berget inför Vårruset nästa veckan, men det verkar som om jag går bet på det :(

Jaja har jag tur så mår jag bra och känner mig helt frisk imorgon, sova gör nog susen - så jag tror att jag testar den metoden med omedelbar verkan - Go´natt! ;)
~Titti

Kommentera

Publiceras ej