~Titti~ Vart var glamouren??!

3kommentarer

Åhh vilken mysig kväll jag, Ulrika och Shorik hade igår :D  

               Nachos med massa goda    
Först möttes vi upp på stan och laddade med "mat" och dryck på Pim´s - och massa mysigt tjatter


               Jag, Ulrika & Shorik på bion
               Förväntasnfulla inför premiärvisningen!

Jag tycker att filmen var väldigt bra - en enda lång modevisning, och då fick vi se fantastiska modekreationer och vackra filmlocations. Sen tror jag att jag satt och log hela första halvtimmen bara för att jag var glad att få se dem igen, känns som om jag åter fick se mina vänner efter två års saknad :)  Jag trodde nog att du nästan behövde ha följt serien eller sett förra filmen för att riktigt uppskatta filmen, men de fanns de i kvällens sällskap som inte hade sett ett enda avsnitt, eller filmen heller för den delen, och som ändå både skrattade och grät - härligt!!

               Sex and the city 2
På något sätt lyckades vi missa röda mattan  på premiären av Sex and the city 2?!  :P 

Fast jag måste säga att jag tycker att biografen shabblade bort premiärvisningen :(  Det här är första gången jag har varit på premiär utan att få en goodiebag - och vart var bubblet?! Nog hade det väl kunnat samordnas med affärer i stan? Något roligt spektakel? Läser i bloggar och i tidningar hur man har gjort i andra städer med lokala modevisningar mera med mera... För ca två år sedan var jag på premiären av första filmen (fast i annan stad) och då fick vi massa sminkprodukter, rabatter på sko- och smyckesaffärer etc och man såg  m a s s o r  med tjejer efteråt som gick omkring med sin rosa goodiebag på stan och ett brett leende på läpparna och vi log igenkännande mot varandra när vi möttes med en blick som sa "Visst var SATC-filmen såå bra?!"

Så blev det inte denna gången, men vem vet om vi har tur kommer det en SATC 3 - och DÅ hoppas jag på GLAMOURE!! :P
~Titti

3 kommentarer

Anne-Lie

28 May 2010 16:00

Å filmen var?

~Titti~

28 May 2010 16:50

Hmmm glömde visst att skriva det...? Ja nu har jag gjort ett tillägande stycke där jag skriver att jag tycker filmen var BRA!! :)

Kram Titti

Ulrika Johansson

01 Jun 2010 23:18

Ja filmen var helt klart sevärd! ...och man behöver inte sett något avsnitt innan för att både skratta och gråta det kan jag skriva under på! Tack Titti och Shorik för en helmysig kväll!

Kommentera

Publiceras ej