~Titti~ Nu är jag säker i trafiken!

3kommentarer

dsc00421 (MMS)

~Titti~ Nu är jag säker i trafiken - jag har INTYG på det! ;) Det var kul, inga märkvärdigheter egentligen men bra tips som jag tänker ta fasta på! Hmm kanske ska försöka implementera några hos Herr Johansson? Fast jag tror inte att han skulle uppskatta om jag sitter bredvid och tjattrar "Eco-tips" direkt..? Tur att han kör bra! Efter körningen tog jag mig en fika och en prommis utmed den vackra hamnen i Mariestad. Nu är jag på väg till Da Capo (om jag nu hittar dit..?) för styrelsemöte med Filmstudion, vi ska gå igenom förslag till höstens filmer. ~Titti

3 kommentarer

Anne-Lie

17 May 2010 20:03

Men så bra att kunna spara på soppan - med tanke på vad mycket du kör kan det göra nytta både för miljön och plånboken!

~Titti~

18 May 2010 17:05

Joo procentenheter hit och dit spelar onekligen roll - även här! :-P

Paulleah

28 Jul 2011 07:56

Great site! Lots of useful information!

Kommentera

Publiceras ej