~Titti~ Laddar inför ruset

0kommentarer

God morgon! Här strålar solen från en klarblåhimmel - härligt!

Jag har fått en del frågor ang. "dramatiken" igår, så nu har jag lagt upp ett par bilder för att visa hur glaset ser ut...

Skadat dricksglas

En glasbit saknas...

Jag vet inte om glaset gick sönder när jag ställde ner det efter jag druckit, men det verkar ju konstigt om jag inte la märke till det innan jag drack? Fast med mina ögon vet man aldrig...

Ett mysterium som jag aldrig lär få reda på, men förhoppningsvis svalde jag inte glasbiten :)


Nu ser jag fram emot eftermiddagen och kvällens händelser. Efter lunch åker jag och möter upp några kollegor i Lidköping och sen åker vi tillsammans till Vänersborg för ikväll är det dags för Vårruset! Det blir ju inte riktigt som jag tänkt mig, min planering var att springa runt. Men nu hoppas att jag bara att jag klarar att GÅ runt utan att hosta "ihjäl" mig. Ska iaf bli kul att träffa kollegorna och picknick:a med dem efteråt :)

Ha en bra dag!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej