~Titti~ Har en förvånad uppsyn...

1kommentarer

Ansiktsbehandlingen på Billinge Spa var mycket bra, känner mig ren och fräsch! Men... Jag gjorde misstaget (varför lär man sig aldrig?) att låta terapeuten noppa mina bryn... Jag brukar inte låta dem göra det men hon skulle bara ta  n å g r a  strån... Jag sa att hon absolut inte fick ändra på dem bara ta pyttelite... Vad händer? Halva ögonbrynen är borta - jag är inte nöjd! :( Och så vet jag ju att det tar flera månader att få fason på dem igen det känns riktigt tråkigt. Så om du tycker jag ser förvånad ut så vet du varför - jag saknar mitt ögonhår!! Men efter detta lär jag mig kanske? Ja gör jag det inte nu gör jag det aldrig!!

Nåväl sen var det ner på stan och ta itu med håret uppe på skallen då. Tur att jag kan lita på min fina frisör Elena, hon gör det jag ber om - varken mer eller mindre och det känns tryggt! :) Efteråt strosade jag runt på stan lite och hittade lite kläder som bad att jag skulle köpa dem och då var jag ju tvungen att göra det... ;)

Hörs imorgon - ha det gott!
~Titti

1 kommentarer

Anne-Lie

30 May 2010 09:09

Självklart ska man göra som kläderna i affärerna vill! Låter som om du ändå, trots ögonbrynen, tagit vara på dagen!

Kommentera

Publiceras ej