~Titti~ All time low

4kommentarer

Hemma, jag hämtade upp Leif på stan. Nu har jag precis räknat ihop förra veckans steg, det var inte ett imponerande resultat... Men så går det när kroppen inte är på topp :(

(Beklagar den dåliga skärpan på korten, jag skyller det på mobilen!)

Inte många steg på en dag inte...
Lördagens steg...

All time low
Söndagens steg = sämsta hittills!!


Jag är med i två stegtävlingar: tappa.se med de andra på kontoret och sen har vi i familjen (på min sida) en tävling där vi dels tävlar i par - jag och Leif är ett par - och dels individuellt. Jag leder i tävlingen på jobbet och individullet på familjetävlingen. Fast efter en sådan här "steglös" vecka har jag nog halkat ned några placeringar....

Är DU med i någon stegtävling?
~Titti

4 kommentarer

Anonym

11 May 2010 08:40

Har varit men den avslutades precis

ATL-W

11 May 2010 08:41

Också tappa.se

11 May 2010 08:52

Hade också velat vara med i tappa.se men det ville min chef inte betala :(

Anonym

11 May 2010 10:17

Behöver ingen tävling jag går ändå ;)

Kommentera

Publiceras ej