~Titti~ Våtdräkt?

1kommentarer

Våtdräkt? Nej tack! Ikväll var jag inne i stan och kollade på våtdräkter. Provade två modeller Åh vad jobbigt det var - nästan som ett träningspass bara det - jag gillade det inte alls! :mad:

              


När jag kom ut ur provhytten frågade försäljaren mig:
- Hur gick det?
Jag svarade:
- Det var nog det absolut hemskaste plagget jag någonsin provat i hela mitt liv!
Han sa då:
- Det kan jag förstå, de ÄR hemska!

Näe, alltså jag tror såhär: ska det vara såå jobbigt att ta på sig ett plagg då kan jag vara utan det. Jag gick in och tittade på hemsidan för Vansbrosimmet och där kunde jag läsa "Kom i god tid till startområdet. Underskatta inte tiden det tar att få på sig en våtdräkt..." Jag förstår vad de menar!

Jag funderar nu på hur himla kallt kan det vara i vattnet egentligen? Säg att det är 16 grader, hur känns det att simma i det? HUR himla kallt kan det vara? Hmmm jag får fundera på det här... Jag gillar INTE att ha på på mig våtdräkt så mycket vet jag. Och grundat på det så tror jag nog att jag hellre fryser än ha på mig en. Fast dessa ord kommer jag kanske få äta upp...?

Hursom helst så vet jag i alla fall att när jag väl kommer upp ur vattnet kommer jag mötas av en varm famn! :)

~Titti

1 kommentarer

Jennie

01 Jul 2010 08:49

Go Titti go! Inte så länge kvar nu va? HEJA HEJA från oss!

Kommentera

Publiceras ej