~Titti~ Tjejvättern 20 år

2kommentarer

Sitter i bilen på väg till Motala och passar på att blogga lite :) Känner mig nervös men laddad inför loppet - idag blir det Tjejvättern 10 mil. Ifjol la de om rundan, men iår känns det bra att iaf ha ett hum om när den stora backen kommer, dvs. direkt efter första kontrollen - denna gång ska jag vara beredd!!

Iår firar Tjejvättern 20 år, så jag förväntar mig att det blir extra mycket festligheter som händer runt omkring. Bra för Leif som kommer gå "ensam" (med alla andra män som följt med sina tjejer) på området i några timmar i väntan på att jag tar mig i mål... ;)

               Tjejvättern

 

Jag ska  f ö r s ö k a  få iväg något inlägg under loppet - vi hörs senare!!
(Hoppas att det slutar regna och blåsa!)

~Titti

2 kommentarer

Anne-Lie

12 Jun 2010 08:14

Håller tummarna för att du får en relativt behaglig runda! Tror du får uppehåll men blåsten kommer nog att bli en större utmaning. Hälsa tjejerna;-))

~Titti~

12 Jun 2010 20:21

Synsk eller? ;) Du hade helt rätt - knappt inget regn men det blåste ENORMT mycket och det var väääldigt tungt... Men jag kom ju i mål iaf - så jag är nöjd :)

Kommentera

Publiceras ej