~Titti~ Onsdag

0kommentarer

Hej

Jag var hemma sent igår, så idag är jag en ganska trött tjej... Mötet höll på till strax innan 21, sen skulle jag avsluta och packa ihop vilket alltid tar längre tid än jag tror och sen tar det ju ett tag för mig att åka hem. Igår kväll regnade det så jag kunde inte köra nedcabbat vilket jag annars har njutit av att få göra de senaste dagarna. Att kunna susa fram på landsvägarna, känna underbara dofter och höra fåglar (med mera) är bara såå härligt! Jag kommer aldrig vilja ha en annan bil än en jag kan cabba ned!! :D

Väl hemma satt jag och Leif uppe en stund, drack te och bara pratade om hur vi haft det under dagen. Det är skönt att bara sitta så tycker jag, speciellt efter en lång arbetsdag.

Ikväll har jag inget inplanerat, men Leif har möte. Så då får väl jag passa på att träna istället då då, om det inte regnar så tror jag att det blir en joggingrunda utomhus. Borde egentligen få till några simpass innan Vansbrosimmet, men jag känner mig inte motiverad att gå ned i vattnet... Är nog läge för att köpa mig en våtdräkt om jag inte ska frysa ihjäl den 10:e juli, det är ju inte direkt varmt i vattnet än?

Vi hörs igen!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej