~Titti~ Måndag kväll

1kommentarer

Idag har det varit fullt upp precis hela dagen. Det märks när man inte har varit på kontoret på några dagar, jag hade fått mååånga mail och det kändes som om telefonen ringde i ett kör... Tur att jag är på kontoret en vecka innan semestern nu!

I eftermiddags hade jag möte med chefen, det var ett bra möte. Det händer spännande saker inom jobbet just nu och det ska bli kul och se hur det hela utvecklar sig :)  Var en sväng på gymmet också, fast jag ångrade ganska snart att jag inte tog passet utomhus istället, det var varmt på gymmet. Ute sken solen och så fläktade det skönt - hur tänkte jag egentligen...? Ja ja imorgon bitti ska jag försöka dra mig upp i tid så att jag hinner med en prommis innan jobbet. Men det bör inte bli några problem, jag har möte på kvällen så jag ska börja lite senare på dagen.

Okej, måndag kväll - det innebär att det är fyra arbetsdagar kvar till semester - me like!! :)
~Titti

               Vacker solnedgång, däcket på Gotlandsfärjan

1 kommentarer

Anne-Lie

29 Jun 2010 07:06

Kommer kämpa på ytterligare en vecka efter dig men njuter av kvällar och tidiga morgnar!

Full fart på dig!

Kommentera

Publiceras ej